keskiviikko 22. marraskuuta 2023

TIETOA BLOGISTA

    

 "Kasveista voi löytää maailman koko voiman. Niiden salaiset kyvyt tunteva on voittamaton."
                                                          -Intialainen sananlasku-


Hei, luonnonystävät ja oikein lämpimästi tervetuloa lukemaan blogiani.

Olen pienestä pitäen tuntenut vetoa luontoon ja siihen mitä kaikkea se voi meille ihmisolennoille tarjota, jotta voisimme paremmin. Mummoni, vanha ja viisas yrttitietäjä perehdytti minua pihalta löytyviin aarteisiin ja siihen, mihin kaikkeen luontomme antimia voi käyttää ilman, että tarvitsisi turvautua lääkärin apuun tai ostaa kemiallisesti valmistettuja lääkkeitä apteekista, koska kaikki tarvitsema löytyy luonnosta. Minun lääkekaappini on jo vuosia koostunut täysin luonnonyrteistä ja niillä olen pärjännyt todella hyvin. 

Tietoa yrteistä olen ammentanut myös monista kirjoista, joita minulla notkuu kirjahylly täynnä. Olen soveltanut kirjantietoa aina tarvittaessa käytäntöön ja usein ne myös hyväksi ja toimivaksi todennut. Jos haluatte syventää tietouttanne yrteistä ja niiden käytöstä oman terveytenne hoidossa, niin suosittelen tutustumaan Sinikka Piipon kirjallisuuteen. Hänen kirjoistaan saa kattavaa tietoa yrttien vaikuttavista aineista ja käyttömahdollisuuksista. 

Blogista voit saada hyödyllistä tietoa muun muassa siitä, kuinka voit saada luonnonmukaisesti apua Esim. flunssan, närästyksen, vatsa- ja suolistovaivojen, peräpukamien, silmän sidekalvontulehduksen, pahanhajuisen hengityksen ja haavojen hoitoon. Lisäksi ohjeita löytyy muunmuassa yrttiteen, voiteiden, kääreiden ja uuteiden valmistukseen. 

Jos sinulle ilmenee kysymyksiä tai haluat lisätietoa jostain, niin laita minulle viestiä osoitteeseen: 

luonnonrakkaus@gmail.com  

Tervetuloa seuraamaan myös facebookkiin:



Olisi myös kiva kuulla sinun näkemyksiä ja kokemuksia yrteistä ja niiden käytöstä.
Oletko kokeillut sivulla olevia ohjeita? Tai aiotko kokeilla jotain? Saitko kiinnostavia vinkkejä? Tai olisiko sinulla itselläsi antaa jotain vinkkejä muille, esimerkiksi siitä miten sinä olet käyttänyt yrttejä, tai oletko vaihtoehtoisesti kuullut, miten jotain yrttiä on ennen aikaan käytetty rohdoksena parantamaan ja hoitamaan? 


Rakkaudesta luontoon, ihanaa päivää sinulle, luonnonystäväni ja iloista mieltä hetkiisi =)          


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti